Een beetje autodief heeft een gsm/wifi jammer bij welke het onmogelijk maakt aan alles wat binnen 10m zit om verbinding op te bouwen. Dat is de reden dat er op motoren door verzekeraars geen korting meer wordt gegeven als je een gps tracker installeerd, in de praktijk heb je er niets aan en ze vreten wel je accu leeg want ze staan altijd aan. De beste manier om te zorgen dat je auto niet gestolen wordt is te zorgen dat hij er zodanig uitziet dat niemand hem wil hebben.
Je kunt beter een goed systeem laten inbouwen wat herrie maakt en bij beweging ontsteking en brandstof blokkeerd, daar krijg je als het officieel erkent is dan wel korting op de verzekering mee. Een gelegenheidsdief zal autos met systemen die herrie maken laten staan
Diefstal voorkomen is vertragen dat de auto kan worden meegenomen, misschien is een versnellingbakslot van bearlock.nl een oplossing? Ik ga in ieder geval eens kijken wat die kosten voor mijn corsa cosmo.
Goed initiatief!
Maar volgens mij maakt het voor dieven niks uit.
Wat die volle tank betreft .... ik had nog een radius van 150 km. Dikke kans dat ze ergens tanken zonder te betalen.
Dus straks nog meer gedoe regelen voor mij .... zucht
Lisabella schreef:Goed initiatief!
Maar volgens mij maakt het voor dieven niks uit.
Wat die volle tank betreft .... ik had nog een radius van 150 km. Dikke kans dat ze ergens tanken zonder te betalen.
Dus straks nog meer gedoe regelen voor mij .... zucht
Alle misdrijven gepleegd na de aangifte, of de tijd die in de aangifte staat, dat je de Corsa hebt achtergelaten, wordt je van gevrijwaard.
Opel Corsa E 2015 Color Edition GN-533-D Opel Corsa D 2013 Anniversary 7-KFD-20 verkocht
Opel Corsa C 2003 Njoy 57-LX-PF afgebrand
Opel Corsa A 1992 Swing sedan FN-HZ-38 gestolen
Opel Corsa A 1986 PT-06-HY verkocht
Opel Kadett 1980 GH-63-SF verkocht
gewoon copy aangifte opsturen als je proces verbaal binnen krijgt en het is gepiept.
Opel Corsa E 2015 Color Edition GN-533-D Opel Corsa D 2013 Anniversary 7-KFD-20 verkocht
Opel Corsa C 2003 Njoy 57-LX-PF afgebrand
Opel Corsa A 1992 Swing sedan FN-HZ-38 gestolen
Opel Corsa A 1986 PT-06-HY verkocht
Opel Kadett 1980 GH-63-SF verkocht
Als je het NIET vertrouwd dan beter NIET je centrale vergrendeling gebruiken. Je code wordt dan ook niet opgevangen. Zeker op een carpool of een plaats waarbij iemand makkelijk in een auto zit te wachten.
Het kan helpen. Ik trek altijd aan de deur na het vergrendelen zodat ik zeker weet dat het signaal niet is opgevangen.
WP < 2019-heden Opel Corsa E 1.4 Bi-Fuel Edition 2016> WP < 2013-2019 Opel Corsa D 1.2 Bi-Fuel Cosmo 2011 255dKm verkocht>